Известие

Collapse
No announcement yet.

Местене на оригиналният кулер челно …

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Местене на оригиналният кулер челно …

    Тука от известно време все ми се върти в главата ,че оригиналният интеркулер ,е на много неподходящо място сложен …. Поради опаковият дифузьор ,който е монтиран, през малка дупка влиза навътре, към по-голяма .
    Според вас дали ще има някакъв положителен ефект ,ако го преместя фронтално пред климатичният радиатор ?
    И какви резултати бил постигнал с това просто местене ,плюс един конусен въздушен филтър и премахване на средното гърне (катализатора го няма ,на негово място има резонатор-но гърне ) ще стане права тръба с едно крайно гърне …
    156 sportvagon 1.9jtd

  • #2
    В момента никакъв ефект.Вече е хладно.
    Виж за другото лято -да.Ама то като го местиш оригиналния, направо слагай друг, по-голям
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
      В момента никакъв ефект.Вече е хладно.
      Виж за другото лято -да.Ама то като го местиш оригиналния, направо слагай друг, по-голям
      За в момента знам ,че няма да има ефект ....

      Питам за оригиналният ,защото маркуча м/у кулера и двигателя ми е гръмнал от две години и е наставен с една пвц тръба, за да не изпуска ......Вместо да го сменям, мисля с парите да накупя малко алуминиеви тръби и силиконови колена и направо да му сменя квартирата
      156 sportvagon 1.9jtd

      Comment


      • #4
        а бе гледам техник се пишеш, а задаваш такива въпроси.....
        има ли къде да го събереш там отпред...три радиатора един след друг...се получава задръстване, топлообмен...както и да го погледна....
        конусен филтър и съкращения по генерацията по голям шум и нищо конкретно според мен .
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          а бе гледам техник се пишеш, а задаваш такива въпроси.....
          има ли къде да го събереш там отпред...три радиатора един след друг...се получава задръстване, топлообмен...както и да го погледна....
          конусен филтър и съкращения по генерацията по голям шум и нищо конкретно според мен .



          Ам сигурно има къде, даже ако стане така както го мисля скъсявам почти на половина пътя на въздуха ….. Питам информативно ,за да знам дали на-пролет да се занимавам два дена с такива упражнения …..
          И какво като са три радиатора ,някъв проблем ли има ??? Ако са подредени в правилният ред и пет да са ,няма никъв проблем …..
          Кулер топлообменик въздух – въздух .Влиза въздух с температурата на околната среда, минава през кулера и излиза с някой и друг градус отгоре ……. Леко затопления въздух отива в климатичният радиатор ,който отделя около 40 гр. топлина. Вече доста топлият въздух отива във водният радиатор ,който се е напекъл до около 90 и….. градуса и с това пътешествието на въздуха приключва …….
          Ако сложиш водният радиатор пред другите два нито климатика ще работи нито от кулера ще има ефект .

          И какво задръстване ще се получи …… Умните хора са го измислили Ползва се смукателната сила на вентилатора ,а на тази с която духа ……
          Както и да го погледна все ще стане …..
          Само незнам дали си заслужава
          156 sportvagon 1.9jtd

          Comment

          Working...
          X